vrijdag 18 januari 2013

Parfum review: Britney Spears, Radiance. (Eau de parfum).

Meestal denk ik dat als er een flesje mooi uitziet dat hij ook lekker ruikt, want ik moet toegeven dat ik snel verliefd word op het flesje van een parfum. Ik zag een tijdje geleden in de folder van Dirx dat ze een aanbieding hadden met een geurtje namelijk Britney Spears Radiance, hij was 100ml van € 48 voor € 27. Ik besloot hem eerst te ruiken voordat ik hem zou kopen, toen ik hem rook was ik verkocht! Ik vind dat het flesje er super mooi en schattig uitziet, hij heeft over het hele flesje roze, blauwe en doorzichtige kristallen met verschillende vormen. De geur ruikt zoet, fris, bloemig en fruitig. De diverse geurnoten zijn: tuberoos, jasmijn, oranjebloesem, muskus en iris. Ik draag hem vaak in de zomer, hij blijft ook lekker lang hangen. Ik krijg vaak compliment over dit geurtje, gelukkig is het niet een te zware geur. Ik raad deze geur zeker aan het is namelijk een van mijn favoriete parfum geworden!
 
Britney Spears bedacht deze slogan voor dit geurtje:
Choose Your Own Destiny.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten