donderdag 24 januari 2013

Mijn winter en zomer kledingstijlen!

Ik hou ervan om in de zomer heerlijk een maxi rok te dragen zonder jas zo fris, je voelt het warme briesje tegen je gezicht aan en… ja ik droom weer want het is nog winter. Ik zit de dagen af te tellen tot het eindelijk weer zomer word! Wat ik zo leuk aan de zomer vind is dat je gewoon zonder jas en zonder die dikke wollen sjaals en handschoenen kan lopen, in de zomer draag ik meestal een maxi rok of maxi jurk en in de winter tsja… dat ben ik gewoon ingepakt. Je kunt in de winter wel maxi rokken dragen maar dan met een broek eronder hoewel ik dat niet heel prettig vind zitten, jammer genoeg want als het aan mij lag droeg ik altijd maxi rokken en maxi jurken! Ik zal een paar plaatjes laten zien van kledingstijlen voor in de winter en voor in de zomer, kijken jullie mee?

Zomer kledingstijlen:



Winter kledingstijlen:

Prachtige jas!

Wat vinden jullie ervan?


1 opmerking: