donderdag 20 december 2012

Beauty: Hoe doe ik mijn eyeliner?

Ze zeggen weleens dat hoe duurder een make-up product is hoe beter de kwaliteit? Nou nee bedankt, ik ken zat betaalbare make-up en beauty merken die het uitstekend doen zoals Essence, die is verkrijgbaar bij de Kruidvat. Vaak krijg ik te horen hoe ik mijn eyeliner zo mooi doe, ik krijg ook vaak complimenten. Natuurlijk wil ik stap voor stap uitleggen hoe ik mijn eyeliner doe! Ik gebruik bij deze foto's de mascara en eyeliner van het merk Essence.





Ik trek een dun streepje vanaf de hoek van mijn oog.

Ik trek de streep verder uit...
 
 Ik veeg alle uitglijders met een wattenstaafje weg.
 Dan heb ik een mooie lijn.
Ik doe wat mascara op mijn wimpers.

 En dan veeg ik weer alle vlekjes van mijn mascara met een wattenstaafje weg.
 Dan doe ik weer wat mascara op mijn onder wimpers.
En dan veeg ik alle vlekjes van mijn mascara weg met een wattenstaafje.
 
 En ik ben klaar!
 
Voor en na

                                             
Zo doe ik mijn eyeliner dus, ik hoop dat ik jullie heb kunnen helpen! en ik hoop dat de foto's en tekst wel duidelijk voor jullie zijn.


1 opmerking:

  1. probeer eens eerst je onderwimpers te doen en dan je bovenwimpers, scheelt vlekjes op de oogleden.

    BeantwoordenVerwijderen